*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

فقط با تو-انتظار

فقط با تو
زیباست این زندگی با تو ، فقط با تو !
 
زیباست لحظه های عاشقی ، با تو ، تنها در کنار تو!
 
زیباست لحظه غروب ، با تو ، فقط به یاد تو!
 
آن لحظه که با تو هستم ، بهترین لحظه زندگی ام است که دلم نمیخواهد آن لحظه
 
بگذرد!
 
دلم میخواهد آن لحظه که در کنار تو هستم هیچگاه به پایان نرسد!
 
زیباست این زندگی در کنار تو ، فقط با عشق تو!
 
زیباست لحظه ای که در زیر باران قدم میزنم ، یا با تو و یا به یاد تو!
 
این زندگی زیباتر از گذشته میگذرد چون با تو و عاشق تو هستم!
 
این لحظه ها عاشقانه تر از همیشه میگذرد ، چون با تو و به یاد تو هستم!
 
خوشبخت است این قلب عاشق من ، چون تنها تو را دوست دارد!
 
تنها تو را ، فقط تو را ، با تو می ماند ، عاشقانه می ماند و هیچگاه تو را تنها نمیگذارد!
 
میگویم دوستت دارم چون لایق این دوست داشتنی ، فقط تو لایق این عشق
 
 بی پایان منی!
 
می گویم با تو می مانم ، عاشقتر از همیشه ، فقط با تو ، چون تنها تو سرپناه این قلب
 
عاشق منی !
 
عشق من و تو ماندگار است ، تا ابد ، برای همیشه ، فقط با هم ، تنها در کنار هم!
 
زیباست کلام عشق ، شیرین است لحظه های با تو بودن ، فقط با تو ، و آن قلب
 
مهربان تو!
 
عشق من و تو برای همیشه در خاطره ها و یادها می ماند ، یک عشق ابدی و بی پایان!
 
لبخند عشق همیشه بر لبان من جاریست ، فقط با تو ، و به عشق تو!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد