*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

تو را میخواهم

 

 
تنها تو را میخواهم 
 
بدون تو این زندگی را نمیخواهم ، بعد از تو عاشقی را بی معنا می دانم!
 
گفته بودم که تو اولین و آخرینی ، ای سرآغازم من پایان را نمیخواهم!
 
می دانی که چقدر دوستت دارم؟ بدان و باور داشته باش که یک دنیا دوستت دارم!
 
این حرفهایم شعار نیست ، دل می گوید و من نیز حرف دلم را مینویسم!
 
بدون تو این دنیا را نمیخواهم ای دنیای من!
 
حالا که آمدی و مرا عاشق خودت کردی ، رهایم نکن!
 
حالا که این قلب مرا از عشقت شعله ور کردی ، آب سرد بر روی آن نریز و مرا
 
ناامید به فرداهایم نکن!
 
بدون تو این زندگی را نمیخواهم ، باور داشته باش که جز تو کسی را نمیخواهم!

تو را میخواهم و آن دستان مهربانت ، در کنار تو بودن را میخواهم و نگاه به آن
 
چشمان زیبایت ، جدایی و نفرت را نمیخواهم!
 
بدون تو شوقی برای نفس کشیدن ندارم ، تو همنفس منی ، بی تو حسی برای تنها
 
 نفس کشیدن ندارم!
 
ستاره های آسمان شاهد دو چشم خیسم هستند ، دو چشمی که از دلتنگی تو لحظه
 
 به لحظه خیس است ! بدون تو ستاره های آسمان باید به عزای چشمانم بنشینند!
 
بدون تو زیبایی های این دنیا را نمیخواهم ، دریا و نم نم باران را نمیخواهم !
 
دریا را میخواهم آن لحظه که تو در کنارم باشی و دستت درون دستهایم باشد!
 
باران را آن لحظه میخواهم که هر دو با هم خیس خیس بدون هیچ چتر و سرپناهی
 
زیر آن قدم بزنیم! بدون تو این زندگی را نمیخواهم ، باورش سخت است اما ...
 
من تنها تو را میخواهم!


 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهارک شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:56 http://www.weblog.zendehrood.com/baharamitis

سلام دوست خوبم مثل همیشه زیبا بود و از ته دل نوشته بودی
بهار ی باشی

بانو ف جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 21:46

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند

طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم...

یادمان باشد اگر این دلمان بی کس ماند

طلب مهر ز هر چشم خماری نکنیم...

یادمان باشد که دگر لیلی و مجنونی نیست

به چه قیمت دلمان بهر کسی چاک کنیم...

یادمان باشد که در این بحر دو رنگی و ریا

دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم...

یادمان باشد اگر از پس هر شب روزیست

دگر آن روز پی قلب سیاهی نرویم...

یادمان باشد اگر شمعی و پروانه به یکجا دیدیم

طلب سوختن بال و پر کس نکنیم...



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد