*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

دارم میمیرم به خدا

ذره ذره ی وجودم تو را صدا میزند
 
            لحظه لحظه ی عمرم با یاد تو میگذرد
 
            قطره قطره ی خونم با اسم تو عجین شده است
 
            ای کاش میفهمیدی
 
            ای کاش...
 
            ولی حیف که در این وادی ... بی صدا خواهم مرد
 
            بدون آنکه بدانی برای چه
 
            ولی ای کاش لا اقل میدانستی که برای توست
 
            کاش میدانستی که باز هم این من هستم که از خودم میگذرم
 
            این من هستم که میبازم
 
            این من هستم که میمیرم
 
            و باز هم برای تو...آری ... برای تو!
 
            میمیرم تا رها شوی
 
            میمیرم تا خورشید زندگی ات طلوع کند
 
            میمیرم تا فراموشت کنم
 
            و
 
            میمیرم تا تو نمیری
 
            میمیرم تا تو بمانی!
 
            تو بمان با دنیایی که به کام توست ... دنیایی که برای توست ...
 
            دنیایی که در انتظار توست!!!


 

نظرات 3 + ارسال نظر
می گل یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:56 http://neverforget.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری با نوشته های خوب

نیم ساعتی توی وبلاگ شما هستم از خوندن نوشته هات لذت بردم
شاد باشی

lucifer. پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:41

بعضی نوشته ها تون خیلی غمگینه من وقتی اینجور نوشته هارو میخونم عصبانی میشم !!!!! این دنیا اصلا ارزش غصه خوردن نداره
ای نوشته رو پشت یه کامیون دیدم
عمری که اجل در پی ان میتازد *** هر کس غم دنیا بخورد میبازد

سعی کنید نبازید !!شاد باشید!!

منا چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19

سلام خیلی وبلاگت قشنگه آقا سجاد من عاشق اینجور متنام .واقعا قشنگ بود.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد