*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

آفریدگارمن !

آفریدگارمن !

مرا پیدا کن که من گمشده ای بیش نیستم

و این نماز جز یک آرامش و بهانه چیز

دیگر نیست ؛ من تو را می خواهم .

اما.....

نه مگر من می توانم اما بیاورم که

امایی بزرگتر از معمای روزگارم .

فقط با ناز در نمازم برای تو ، آرام می شوم .

خدایا آرامشم را با « خودت » کامل کن ،

تو را با بی نیازیت می شناسم که

هر بار نیازمند شدم نوازشگرم بودی

و بی شائبه مرا در آغوش می کشیدی

بی هیچ منتی .

تو را در نیازم می شناسم که هنوز نیازمند

آغوش مهربانت هستم .

ولی به خاطر خود خواهی ام آغوش تو را

نمی بینم و یا وانمود می کنم که آغوشی نیست !

اما تو هستی ، مهربانتر از آنچه که گمان می کنم .

آنقدر مهربان که هر زمان به سوی آغوشی

که نمی بینم بشتابم مرا

غرق بوسه ات می کنی .

تو را در بی تابی چشمانم می بینم .

تو را از نگاه سنگین روزگار عشق خواهم چید .



نظرات 3 + ارسال نظر
بهارک جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 13:43 http://www.weblog.zendehrood.com/baharamitis

خدای من
تو را در بی تابی چشمانم می بینم.....
نیایش زیبایی بود
صمیمی و یک رنگ ...
شاد باشی تا همیشه

بهنام (پسر آفتاب) جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:30 http://www.behnamsunboy.blogfa.com/

بهترین جا برای ّغاز زندگی همین جایی است که اکنون ایستاده ای

سلام .........
وبلاگ زیبا و جالی داری
تونستی یه س بهم بزن خوشحال میشم (تازه آپ کردم)موفق باشی
خدا حافظ

بانو ف شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:34

خیلی زیباا بود


دوست داشتم زندگی را بدون گفتن کلمه ای بگذرانم یا تنها کلماتی را بر زبان آورم که هنگام عشق و روشنایی به آن احتیاج داریم .کلماتی بسیار اندک ، در حقیقت بی نهایت کمتر از برگ ها بر شاخسار درخت !
کریستیان بوبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد