*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

برای تو

بنبنام سلطان قلبم بنام عشق بنام تو
 
دستان مرا بگیر
       
     حسرت نمی گذارد تو را فراموشت کنم و عشق مانع ایست قلبی
 
و
 
تنها نگاه تو می تواند مانع از این مرگ شود
 
دوستت دارم
 
و
 
می خواهم در کنار من بمانی
 
بگذار این حسرت به واقعیتی تبدیل شود
 
و
 
در کنارت بودن را احساس کنم
 
ای کاش می توانستی دیدگان شسته شده از اشک مرا ببینی
 
و
 
دستان مرا در حالی که تو را نشانه رفته اند
 
و
 
تنها با صدای قلب تو خو گرفته اند را احساس کنی
 
لحظه لحظه های تنهایی من با تو و به یاد تو پر می شود
 
و
 
بدان تنها تو دلیل زنده بودنی
 
 
تقدیم به تنها عشق زندگیم که خودش و وجودش باعث پاکی قلبم شد
عاشق بی صدا
 

Upgrade Your Email - Click here!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام
فوق العاده زیبا بود.به شما با داشتن معشوقی به این خوبی تبریک می گم.
با اجازه لینکتون کردم.
شاد و موفق باشید
**************************************سارا*****

امیر چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 http://baghevojod.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری و قشنگ می نویسی

روزی می رسد که دیگر او هم نگاهی به قلب بیمارم که محتاج اوست نگاهی نمی کند و بی توجه از کنار آن با خوشحالی عبور می کند.........پس مواظب باش

حال داشتی طرف منم بیا
سبز باشی

افسانه جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 17:36


ببخشید میشه بپرسم این عشق شما کیست که اینچنان حسرت او را میخورید

بهارک سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 http://www.weblog.zendehrood.com/baharamitis

سلام دوست مهربونم
دلم برای نوشته های پر از احساس و پاکت تنگ شده بود
شاد شاد باشی تا همیشه
دوست تو بهار

معشوق بی صدا دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:22

دستانت بسوی که نشانه رفته

مینو دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:57

خدا شانس بده

کاشکی یه نفرم واسه ما این شعرها رو می نوشت

اون روز هم به خاطر احساس قشنگت تبریک گفتم

ولی بازم بهت تبریک میگم هم به تو هم به اون کسی که

براش اینها رو مینویسی به خاطر داشتن شخصی مثل تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد