*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

حس عاشقانه

 LOVE


 
عاشقانه مینویسم تا عاشقانه دفتر دلم را بخوانی
 
حس عاشقانه
 
چه لحظه زیبایی است آنگاه که تو در کنارمی....
 
چه گرمایی دارد آن دستان مهربانت ...
 
آن لحظه که در کنارمی احساس میکنم که به تنها آرزوی زندگی ام رسیده ام...
 
دلم میخواهد برای همیشه و تا ابد در کنار تو باشم و با گرمای عشق تو زندگی کنم
 
عزیزم... حتی یک لحظه نیز طاقت دوری تو را ندارم ای بهترینم...
 
چه آرامشی دارم آنگاه که سرم را بر روی شانه های مهربان تو میگذارم و تو نیز مرا
 
نوازش میکنی و به من میگویی که دوستم داری....
 
لحظه ای که در کنار تو هستم ، لحظه ای است که به اوج عشق می رسم و با تمام
 
وجود عشق را حس میکنم!
 
عاشقانه تو را در میان آغوش خویش میگیرم و برایت اشک میریزم و التماست میکنم که
 
  هیچگاه مرا تنها نگذاری !
 
این قلب عاشقم بدجور به وجود تو نیاز دارد و دستانم تشنه گرفتن
 
 آن دستان گرم تو می باشند!
 
چه لحظه عاشقانه ای است ، آنگاه که تو در آغوشمی و به من عشق
 
 و محبت می رسانی !
 
در کنار تو بودن را برای همیشه میخواهم و میدانی که با عطر نفسهایت زنده ام!
 
کاش برای همیشه در کنارم بودی و هیچگاه حتی یک لحظه نیز از من دور نمی شدی!
 
زندگی برایم با وجود تو زیباست و آنگاه که در کنار تو هستم زیباترین لحظه زندگی ام
 
خواهد بود .... آن لحظه است که دلم میخواهد هر چه احساس
 
 عاشقانه در وجودم است را به تو ابراز کنم .... آن لحظه تمام رازهای
 
 عاشقانه در دلم فاش می شوند!
 
چه لحظه زیبایی است آنگاه که با آن چشمان زیبایت به من نگاه میکنی و لبخند
 
 عاشقانه ای میزنی و مرا در آغوش خودت می فشاری!
 
الهی من فدای آن چشمان زیبایت شوم ، فدای آن قلب مهربانی شوم که بدجور مرا
 
عاشق کرده است....
 
اگر می دانستی چقدر دوستت دارم بیشتر از همیشه قدر مرا می دانستی !
 
قدر تو را می دانم ای تک ستاره آسمان زندگی و به وجود تو در قلبم افتخار میکنم!
 
چه لحظه زیباتری است آنگاه که تو به من میگویی که دوستت دارم عزیزم....
 
این حس عاشقانه من است ، آن لحظه آتش عشق من آنقدر
 
شعله ور می شود که مرا می سوزاند! دلم میخواهد بسوزم
 
اما تو باز بگو که دوستم داری ای بهترینم....
 
          
باور کردنش سخت است اما امتحان آن مجانی است 
 
تنها به عشق تو زنده ام

 
به عشق تو زنده ام ، با یاد تو نفس می کشم و با خاطراتت جان میگیرم!
 
به امید رسیدن به تو منتظر می مانم ، یا به تو می رسم و یا
 
باید قید این زندگی را بزنم!
 
به عشق بودن تو هستم ، تو نباشی یک لحظه هم نمی توانم
 
در این دنیای بی محبت زنده بمانم عزیزم!
 
همه وجودم ، عطر نفسهایم ، هوای زنده بودنم تویی ای عشق من !
 
به عشق تو نفس می کشم و این لحظه های سرد را با گرمی
 
 عشق تو سپری میکنم!
 
آنقدر در کنار جاده زندگی منتظر می مانم تا تو بیایی و مرا با خود ببری!
 
از این انتظار هیچگاه خسته نخواهم شد چون من یک عاشقم!
 
عاشقی که سالهاست در پی تو بوده و تو را به سختی به دست آورده است!
 
اگر زنده ام به امید رسیدن به تو است ، نا امیدم نکن که این دل من بی طاقت است!
 
هر جا باشی ، دوستم داشته باشی یا نداشته باشی ، مرا بخواهی یا نخواهی ،
 
دوستت دارم !
 
 بدان و باور داشته باش که من تو را دوست دارم بیشتر از آنچه که دلت باور دارد!
 
به هوای اینکه تو هستی به عشق بودنت چشمانم می بارند ، فرداها را در کنار تو زیبا
 
می بینم و خوشبختی من در گرو بودن تو در کنارم است عزیزم!
 
تو با بودنت در کنارم با محبت و عشقت مرا خوشبخت کن ، تا من نیز جانم را برای
 
خوشبختی ات فدایت کنم!
 
به هوای بودن تو این زندگی سخت را تحمل میکنم ، تو نباشی من میمیرم!
 
نیاز این قلب شکسته من تویی و وجود پر مهر تو ، پس بیا به این قلبی که دیوانه وار
 
عاشق تو است  محبت و عشق برسان و کاری نکن که این قلب بی طاقتم مثل کویر
 
خشک و بی جان شود!
 
کاری نکن که قید این دنیا را بزنم ، تو که خودت می دانی زندگی بدون تو را نمیخواهم
 
پس چرا خنجر در این قلب عاشقم فرو میکنی؟
 
زندگی بدون تو را نمیخواهم ، عاشقی جز تو بر من حرام است ، تو قید مرا
 
 بزن تا من نیز قید این دنیا را بزنم!
 
در این جاده زندگی تنها یک راه را می بینم و آن نیز به تو رسیدن است ، غیر از آن
 
مطمئن باش که بی راهه می روم  بی راهه ای که همان دره نابودی است!
   
 
عزیزم بدون تو هرگز! هرگز راهی برای زنده ماندن نیست!
 
با اینکه حقیقت تلخی است ، اما چاره ای جز باور آن نیست!

باور کردنش سخت است ، اما امتحان آن مجانی است....


 

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:33

خیلی زببا بود اقای سجاد
افرین

مونیکا سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:35

سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارین
و واقعا قشنگ و با احساس مینویسین
خوش به حال اونی که دوستش دارین
موفق باشین و عاشق

داداش رضاا سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:37

سلام سجاد جان
خوب هستی
عالی بود دوست من
واقعا زیبا و از اعماق درون بود
به امید پایداری احساس و عشقت تا ابد
رضا

بهارک یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:11 http://www.weblog.zendehrood.com/baharamitis

امید وارم دل قشنگت همیشه همین جور بمونه
شاد شاد باشی تا همیشه
دوست تو بهارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد