*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

برای تو ، برای تو

برای تو
 

آری تو همانی ، همانی که سپیده دمان ، با بوی خوش خود ، مرا سر مست می کنی

همانی که در رویاهایم ، در خوابم ، در آرزوهایم و در ذهن خود ، مجسم کرده ام !

عزیزم ، با من بمان ، بمان تا روزهای باقی و پر تلاطم و روزهای تلخ و شیرین زندگی را با هم

سپری کنیم !

با من بمان تا با قلب پر از آتشین عشقت مرا امیدی دهی برای عاشق بودن و عاشقتر شدن

همراه و همدرد و همراز من باش در سکوت شبانه ام که تنها آوا دهنده به این سکوت
 تو هستی .  عزیزم دوستت دارم

دوستت دارم و صبر و پایداری نیز از خداوند ایثار و انصاف جویا هستم تا این عشق
 آتشین مرا ، شعله ور تر کند ...

عشقم را شعله ور تر کند تا عاشق باقی بمانم و عاشق تو !

زندگانی را خوابی بیش برای خود نمی دانم اما تو را و دستهای عاشقت را امید و حقیقتی
برای خود از جانب این دیار و این سرزمین می دانم !

تمام حرف دلی را که می خوانی و گوش فرا می دهی ، همه اینها از قلب آشفته
و خسته من هستند که برای تو پر پر می زند ...

برای با تو بودن و با تو رفتن به سرزمین های دوردست ...

سرزمین هایی که در آن دم از عشق می زنند ! آری

برای با تو بودن و با تو رفتن به بیشه عشق ، پر پر می زند

زندگانیم را ، امیدم را ، خوشبختیم را ... همه و همه را فقط  با بودن تو در کنارم می توانم
در ذهن خود مجسم کنم ! و فقط با تو

اگر دستهای عاشقت را ،قلب آتشین خود را ،سخنان زیبای خود را ،از من دور کنی!

اگر سکوت شبانه ام را آوایی ندهی ، آن روز بفهم که عاشق نیستم !

اگر روزگارانی از پشت شیشه های تنهاییم و از قفس های بی کسیم ، مرا رها کنی ،
‌آن روز بدان که کسی مثل من وجود ندارد که برایت از عشق لب وا کند ،
دیگر از آن زمان از خودم و از عشق خودم رنجیده خاطر خواهم شد !
 و وجودم را که مانند خاکی در ساحل بی کران عشق خواهند بود ،‌طوفانی که با
خشم می وزد ، خواهد برد!!

دوستت دارم عزیزم و تنها ذهنم را عشق تو در سر گرفته است ! و نه چیز دیگر ... !!!

این وبلاگ با تمام متنهایش و با تمام احساس پاکی که در وجود پاک تو هست ، تقدیم به تو 
 
نظرات 7 + ارسال نظر
مریم جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:33

شمع بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع همچنان در آتش مهر تو سوزانم چو شمع کی شدی روشن به گیتی راز پنهانم چو شمع این دل زار نزار اشک بارانم چو شمع ور نه از دردت جهانی را بسوزانم چو شمع با کمال عشق تو در عین نقصانم چو شمع تا در آب و آتش عشقت گدازانم چو شمع چهره بنما دلبرا تا جان برافشانم چو شمع تا منور گردد از دیدارت ایوانم چو شمع آتش دل کی به آب دیده بنشانم چو شمع

بهارک جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 22:35 http://www.weblog.zendehrood.com/baharamitis

این همه احساس؟؟!!!
واقعا زیباست
امید وارم همیشه همین جور بمونی دوست خوبم
براتون آرزوی کافی دارم
مواظب دلت باش

خزان* گلبانو شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:15

خیلی زیبا
دلت مالامال از شور و عشق

موفق باشی

بانو ف سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:46


در مشرق عشق دشت خورشید تویی
در باغ نگاه یاس امید تـویـی
در بین هزار پونه آنکس که مرا
چون روح نسیم زود فهمید تویی

(دفتر دل زیبایی داری بهت تبریک میگم )

yasamin چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:00

شاید یه کسی شبا برای اینکه خواب تورو ببینه به خدا التماس می کنه !! شاید یه کسی به محض دیدن تو دستاش یخ می کنه و تپش قلبش مرتب بیشتر می شه !!! مطمین باش یه کسی شبا به خاطر تو ؛ تو دریایی از اشک می خوابه !!!! ولی تو اونو نمی بینی .... بگرد پیداش کن.....

salam sajad jon.khaste nabashy.kheili ba ehsasy.mesle hamishe be khatere matalebe ziba va latify ke baram mifresty(to dehkade)azat mamnoonam.webloge khoshgeli dary va hamintur kheily porbar.movafagh bashy.zemnan ahangi ke gozashty,fogholadast.bye/

بهارک چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 15:21

چرا آپ نمی کنی دوست من؟

سلام و درود به بهارک عزیز
امیدوارم که حالتون خوب باشه
دوست عزیز، متاسفانه در حال حاضر سیستمم بهم ریخته و از فعلا نمیتونم آپ کنم
امیدوارم که به زودی سیستمم درست بشه تا به کارهای عقب موندم،از جمله وبلاگم،برسم
شاد بمونید

ajoojak پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 19:48

salam agha sam_dj ya agha sajad ! :)
kho0obin !?
ghashang bo0od :) khaste nabashid :)
ishalla hamishe deleton shad , labatoon khandon va ro0ozegar be kameto0on bashe :) %%- @};-...........:-h

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد