*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

*دفتر دل*

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق* ز هر بی سرو پایی نکنیم. یادمان باشد اگر ،گلی را چیدیم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

* فقط برای تو *

    

  عاشقانه دوستت دارم 




عاشقانه ، عارفانه ، صادقانه ،  بی بهانه 
 
 
دوستت دارم
 
 اسیرم در قلب مهربانت برای همیشه و تا ابد .
 
یک کلام ، تا ابد از ته دل دوستت دارم عزیزم.
 
مرا تنها نگذار ، با من باش و با یکدلی و یکرنگی دوستم داشته باش
 
خیلی دوستت دارم بیشتر از آنچه که تصور میکنی ،
 
از تمام دار و ندارم در این دنیا یک دل داشتم آن هم به تو تقدیم کرده ام
 
این دل شکسته ام برای توست و به عشق بودن تو زنده است...
 
لحظه به لحظه نام تو را زیر لب زمزمه میکنم ، لحظه طلوع
 
 تا غروب خورشید و لحظه غروب تا سحرگاه فردا دلتنگ تو
 
 هستم و در انتظار دیداری دوباره با تو...
 
تو تمام هستی منی ، با سرنوشت می جنگم تا به تو برسم ای هستی من..
 
به من محبت و عشق برسان که تنها امیدم به این زندگی تنها عشق توست.
 
همه عشقم ، همه هستی ام ، همه وجودم ، عطر نفسهایم
 
 همه و همه برای توست....
 
سرت را بر روی شانه هایم بگذار و برایم درد دلهایت را در گوشم زمزمه کن...
 
شانه هایت را برای همیشه و تا ابد میخواهم ، بگذار من نیز سرم را بر روی آن
 
 بگذارم و برایت از این قلب عاشقم بگویم....
 
دلم همیشه در جستجوی تو بوده است و همیشه آرزو داشتم
 
 عاشق قلب مهربان تو باشم و در قلب مهربان و عاشقی مثل تو اسیر شوم...
 
اینک که تو را یافتم دیگر هیچ آرزویی از خدای خویش ندارم زیرا تو همان
 
آرزوی منی ای نازنینم!
 
باور داشته باش که بدون تو این زندگی برای من به معنای زنده بودن نیست
 
شاید زمانی که بعد از تو از این دنیا بروم ، باور کنی که زندگی بدون تو را
 
نمیخواهم و حتی یک لحظه هم طاقت بدون تو نفس کشیدن را ندارم!
 
با تو نفس کشیدن برای من شیرین است ، با تو زندگی کردن برایم
 
 به معنای خوشبختی است ، با تو بودن برایم همان لحظه رویایی است ...
 
پس با من باش ، با من زندگی کن ، و با من بمان تا من نیز با تو عاشقانه
 
بمانم و لحظه به لحظه ، عاشقانه تر از همیشه از ته دلم بگویم :
 

خیلی دوستت دارم عزیزم


 

نظرات 2 + ارسال نظر
مصی دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:57 http://www.masi64.blogfa.com

سلام
پست زیباییه
به منم سر بزن
راستی لینکت کردم
موفق باشی بای

GHAZALEH سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:26

SDBENAZARE MA IN SAIT HAM GHASHANGE HAM BAHAL

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد